svar på frågestunden!

vilka är dina favorit bloggar? :)

- kissies, egoinas, matilda johanssons, liza wigortsson, ottilia gardhem & rebecca andersson!

om du fick 3 önskningar, va skulle du önska då?

- att jag blev RIK! och att jag fick en häst! och..bli sångare!

vilka kompisar umgås du mest med? :D

- Moa, Josefine & Debora :)

vad gör dig glad?

- allt möjligt faktiskt! men att få umgås med mina kompisar!

vad gör dig ledsen?

-
KÄRLEK

vart shoppar du ofast? ;)

- ginatricot, H&M, kappahl :)

Någon speciel känd person du hatar/ogillar? :)

-
vad jag kan komma på nu så tror jag inte det är någon faktiskt

Spelar du fotboll? I vilket lag, position och hur länge har du spelat?

- ja, jag spelar fotboll i madesjö. jag spelar högerforward men kan även bli nerflyttad till offensive mittmitt. jag har spelat i ca 7år :)

Något vi läsare absolut inte visste om dig?

-
jag HATAR när folk sitter och typ skrattar åt mig och sen när man frågar vad det är så säger dom bara ''hahah nä det var inget!''

vilka e dina bästavänner ?

-
Moa, Josefine, Debora, Matilda, Becca & Felicia!

vilka bloggar läser du ?

-
svaret finns högst upp!

vilket smink använder du på vardagen ?

- bara mascara, och ibland lite solpuder :)

vilket nummer har du i fotbollen?

-
4

vad har du för cykel?

- haha, för tillfället så har jag ingen cykel :p, men annars har jag en..dacke tror jag dom heter :D!

säg en sak du gör varje dag?

- sover ?! nämen..vetifan, typ sitter vid datan ;b ?

vilka låtar lyssnar du på

- massa olika, men mest Rnb/hiphop :D!

vad använder du för hårprodukter varje dag ?

- använder vax varje dag!

 Vilka bloggar läser du?

- svaret finns högre upp

 Hur länge har du spelat fotoll?

-
ca, sju år

 Har du verkligen piercing i läppen? ;).. Lägg ut bild isåfall :D

- jag HADE men tog ut den, och har ingen bild på det på datan :)

 Vem/vilka är din/dina förebilder?

- ojdu..jag har ingen redig förebild faktiskt!

 Vad lyssnar du på för musik?

- mestadels, Rnb/hiphop :)

Vilka/Vem är din/dina närmaste vänner?

- Moa, Matilda, Becca, Josefine, Debora

 Vad gör du när du inte är med kompisar och spelar fotboll?

- spelar gitarr och sjunger !

 Är du och dina syskon nära varandra?

- nja, jag och min storasyster är rätt nära varandra, men inte mina småsystrar..

 Varför är du så satans sööööt för hjärtat?

- haha. söt fråga :') !


sådär ja! hoppas att ni är nöjda med era svar! himla kul att jag fick så många frågor! NI ÄR BÄST!



» Solin

sv: yes det gör jag! :)

har aldrig hört den, ska lyssna :)

2011-07-30 // 21:33:35

Hej :) jag har en tävling där du kan vinna ett valfritt märkesplagg/produkt från bla converse, gucci, louis vuitton, victorias secret osv!



Det vore jättekul om du var med :)

Det är bara klicka här på länken för att komma till tävlingen;

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/tavling-juli-vill-valfritt-markesplagg.html

2011-07-30 // 22:08:28

tack så mycket för svaren hannis! :D

saknar dej! <3

2011-07-30 // 22:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback