stääda städa städa..

jajo..nu har jag faktiskt tagit tag i mitt liv och städat rummet! wihoo, känner mig riktigt duktig asså :)! funderar på att byta rum med.. men jag har inte redigt bestämt mig än :o hihihihihiih men tror jag ska byta iaf ;) o då får moatoa hjälpa mig med de om vi ska leka imorgon! ojuste ja, slänger upp det jag har handlat nu när jag har varit på öland snart :) men de känns som jag har glömt ngt..men vet inte vad :s vet ni en sak ?!? klart ni gör. fast inte denna saken dåva för det har jag inte sagt.. jag har typ blivit beroende av tAKiDa.. och justin BIIIIIEBer.. buhuhu tragiskt iknow..faskt dock har ju takida alltid varit bra. men bieber liksom ?! han blev jag typ beroende av när jag såg hans film, så jävla bra är den! rekomenderar faktiskt den för er som inte gillar han OCKSÅ! för jag HATADE han innan.. och nu hatar..ÄLSKAR jag han! sååå titta. för det är de faktiskt värt :D ! o förresten så ska jag pierca noooosen min :'') awesome :D o KANSKE min navel igen , förhoppningsvis går det! mahaha, vad jag snackar massa skit nu :o ?! inte bra juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.



kortlek, vann jag på saxnäs (y)





bikini, hm 50 :-


cykelbyxa, ginatricot (priset vet jag ej)




tunika, ginatricot text ''DANCE AS IF YOU JUST DON'T CARE'' (vet ej priset & färgen är mycke snyggare irl!)




 
hängselshorts H&M 399 :-

sådäärja..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback