@ öland..vädret = (n)

tjoo, just nu sitter jag i husvagnen och har nyss ätit pannkakor med sylt och grädde mumma! tror jag ska dra mig ner mot havet sen för ett dopp, får se för vädret här idag är ju inte det bästa. eller det är varmt fast det är ingen sol typ ? haha , ja lite lagom lustigt sådär jao :) o sen kan ni inte förvänta er ngn vidaret upd nu, men tkr ändå inte den har varit kass ? men har ju fått mobilblogga när jag har varit med moa hos hennes farmor, men nu kan jag åtminstone blogga på datan (y) ibland är min morfar för bra asså :D! hihih :') men jag tror jag kommer hem på söndag kanske, sen är jag hemma lite, sen den 11 åker jag hit igen, för då är de marknad och så är förhoppningsvis isabell här med ! så går vi på den tillsammans :)! AZUM. eller om matilda ska med ;) får se! men nu ska jag och mormor in till färjestaden så bloggar kanske sen! puss på er underbara människor!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback