mobilblogg

tja! Just nu bloggar jag från pappas iphone orkade inte starta min data (a) heh, så ja det kanske ser en aning lustigt ut :p men iaf i Kalmar köpte jag typ mitt namn eller vad man ska säga xd hah, så dom ska jag nog sätta upp på väggen håller ju på och gör om i mitt rum (h) och snart kommer min kära morbror hit, och sen kanske min moster o hennes familj och då ska vi typ planera för mitt rum :) asnice! Nä, nog med allt skitsnack! Nu ska jag ta med mig Wilma ut och spela fotboll, har varit fett sugen på och lira lite boll efter att inte ha tränat på två veckor surt :/ men puss "på er sötisar!


var gärna med i dagens blogg ! :)

2011-07-23 // 19:32:35

sv: hihi, kolla nu då? är de bättre?:D<3

2011-07-24 // 00:28:07

sv: hihi, kolla nu då? är de bättre?:D<3

2011-07-24 // 00:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback