jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut..

Usch, just nu sitter jag här hemma och gör ingenting..eller jo TÄNKER en jäävla massa..idag när matilda o jag var i kalmar så skulle wille visst gå på samma bio som oss..och då fick jag en himla lustig känsla i hela kroppen och jag bara satt o skakade, hela jag..och det var verkligen hemskt. satt och skakade i säkert en timme, osen när vi satt där inne i biosalen, så ser jag han komma in där..fyfaaaaan, så jävla underbart att få se han igen! men den där äckliga känslan kom tillbaka och sen satt jag där och började skaka igen..sen när vi ska gå ut, så fick jag typ ''ögonkontakt'' med han, och jag bara tittade ner..och det ÅNGRAR jag, nu såhär efter så ångrar jag att jag inte tog mig mod till att börja snacka med han, fast ändå kanske det rätta bara va att gå där ifrån, äh vet ifan..men hemskt var det iaf, och jag vet inte varför jag får den känslan ? har fått den flera gånger innan .. det typ bränner till i magen o hela magen drar ihop sig känns det som, äe det går inte förklara men hemskt är det iaf. OKEJ, VARFÖR SKREV JAG DETTA? helt jääävla onödig information..men ingen har tvingat er att läsa.

nu ska jag försöka fixa så ni kan kommentera eller ngt..o försöka komma på andra tankar o fokusera på morgondagen som kommer bli awesoooome! o matilda o jag ska äga alla på volleyboll! känn på den.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback