I dont know..

jag vet ingenting längre, mitt liv suger så jäävla hårt.
att du alltid ska komma upp i mitt huvud varje kväll.
du gör det så jääävla svårt för mig.
förstår fortfarande inte varför det blev som det blev.
har suttit och tänkt på de nu dom senaste dagarna.
försöker se de positivt iaf, men det går inte.
du betydde verkligen hur mycke som helst för mig.
så hur ska man klara av att leva, när en stor bit från en slits bort?
det är inte så jävla lätt.
jag kan inte tänka mig någon annan än du.
vet inte varför, det är helt sjukt.
i mitt huvud finns det bara du och jag.
så jääävla kär asså..så äckligt jävla kär.
i kanske, helt fel kille? men vad vet jag.
tiden innan var ju helt underbar?
eller, det kanske bara är jag som tycker det.
för visst, den vart inte underbar hela tiden.
vi hade våra stunder.
but, still I love U.



om du bara kunde bry dig nån gång i ditt liv..



åååh :( jag tycker så synd om dej förstår verkligen hur du känner dej har ju själv upplevt samma sak.

Vill verkligen hjälpa dej och få dej må bra!

du är underbar glöm aldrig det!<3

2011-07-23 // 02:10:55
» Shiko

Godmorgon!

Oj, vad synd, jag hatar verkligen när det blir såhär. Jag har ju för mig att varje förhållande slutar med sorg. Det är sällan förhållanden håller ihop.

2011-07-23 // 09:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback