hur svårt kan de va ?

startar mobilen, går in på kontaktlistan, letar upp ditt namn och klickar.
legat och tittat på numret i tio minuter.
hur svårt kan det egentligen vara att klicka på nummret
ta mobilen mot örat o sen få höra din underbara röst?
jääävligt svårt..

borde egentligen vara världens gladaste nu.
eftersom att jag fick träffa becca, samuel & wilmut idag.
men istället mår jag inte ett dugg bra.
på något sätt är jag nervös.
har varit det hela dagen.
för att jag skulle träffa honom.

när han väl kom blev allt så mycket bättre.
allt blev mycket enklare.
allt det nervösa försvann.

det är tack vare rebecca jag har klarat detta.
hon har funnits vid min sida hela tiden och stöttat mig.
hon säger saker som lugnar mig.
hon är världens bäst vän.
och nej jag skojar inte!
hon är verkligen underbar!

kan verkligen prata med henne om allt mellan himmel och jord.
och hon lyssnar till vartenda ord.
inte en gång hon säger att hon inte orkar bry sig.
så jääääävla bäst är hon!

vet ej varför jag skrev det här.
tänkte bara om ni ville veta liksom.
nu ska jag ligga o stirra på nummret lite till o bestämma mig för om jag ska trycke eller inte.

XOXO..



Seriöst, jag blir tårögd :')

du är så underbar hela du och jag hoppas verkligen att det kändes rätt så okej iallafall. Ibörjan var du ju jätte nervös men det försvann ju typ sen efter ett tag.

Jag älskar dej hanna du anar inte hur bra du är, det är verkligen jätte skönt att få snacka med dej.

Finns alltid här för dej och det hoppas jag att du vet.

Du är luuuuuuuuuungt bäst!<33

2011-07-27 // 19:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback