himla lyckad kväll!

tjuleluuuu! kom hem från hanemåla för typ tjugo minuter sen eller något där jag har varit med ebba victor hampe och anton :) innan de så vart vi på pukevallen och körde röv :thumbdown: oså tvingade dom mig att vara med och det var inte OK asså :o haha, jamenar tänk om jaaaag hade blivit rövad :o katastrof fan! haha..o nu har jag typ megaont i min rööööööv..nej inte för att jag blev rövad xd haha! ja kan ju inte säga mycket annat än att det blev en väldigt lyckad kväll! och nu har jag packat klart allt och ska nog snart ta och bädda ner mig så att jag orkar upp imorgon! så vid åtta imon åker jag till oskarshamn sen vidare till gotland! wihoooo! men jag vill verkligen inte åka båååt :( så fruktansvärt läskigt! men aja har ju åksjuketuggumin festis & godis så jag ska nog klara mig! hare bra puss!



Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/mandag-dagens-blogg.html#comment

2011-08-01 // 07:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback