fuck life.

just nu suger mitt liv så jäääävla hårt. jag saknar alla min kompisar som jag umgicks med all the time innan, men som jag tyvärr förlorade pga mig själv, jag saknar 6b som ALLTID fick mig på bättre humör när jag kände mig nere..som alltid stod vid min sida o sa ''hanna. allt kommer ordna sig, låt det bara ta sin tid.'' saknar oss så fett mycket så jag börjar gråta, så underbar klass vi var asså. blöö, kan inte bli mycke sämre nu. o sen är inte nisse inne på fb så kan inte snacka med henne, vilket suger ya0. äe, nu ska ni inte få hör mitt jävla tjat dag in o dag ut. så jävla hopplös o hatad..



Saknar deej och 6Bäst så man kan dö - men vi kommer ses varenda dag i 7:an med!

Och du vet väll att jag finns här för dej all the time - hoppas du finns där för mej??

Älskar dej, Hanna! <3

2011-07-21 // 11:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback