faaaan vad statistiken sjönk :o?

ojojoj! statistiken sjööönk som fan :o typ nere på 0 nu :o nej, inte redigt..såg inte vad det var och jag orkar inte kolla igen..dagen har varit awesome fast ändå inte eller jo, den började superbra..men sen framåt kvällen så blev det inte alls lika bra, för det första så funkade det inte att boka biljetter, för det andra så vill jag till öland nununu! men det går inte för jag ska träffa matilda o moa, o sen nästa vecka går det inte heller ååååh blöööö! ao för det tredje har jag fett ont i magen ? o jag vet inte varför..tänk om det är ngt fel på min mage :o? för det fjärde så kan jag bara inte sluuuuuta tänka på världens bästa underbara människa! osen så gör det ju inte saken lättare att världens bästavän är sur på mig..nä, fyfan bara problem just nu..hoppas matilda kan få mig på bättre humöör imorn vilket hon säkerligen får!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback