det ska va gutt o leva!

tjuuu, just precis exakt NU känns mitt liv helt fucking underbart :D! så jääävla gutt! hade besök utav min kära morbror innan! sen stack han hem och morsan o jag gick ut en sväng med zigge i det blöööötakalla vädret vid typ halv tolv..jomen de är nice! fast riktigt skönt. o då tänkte jag som så, att när vi ändå gått en powerwalk så kunde jag ju fortsätta träna ;)? hehe, så de gjorde jag! och det var meganiiice :D mhhiih, har blivit ett träningsfreak :o, o liksom när jag spänner min mage...så ser man två rutoor :( så jeavla hemskt :thumbdown: asså tjejer ska INTE ha magrutor :o fyfan va fult det är! aja. tycker upd har varit bra idag även fast jag har vart i kalmar och haft besök :D?! eller vad säger ni ;)? juste..jag skulle vilja ha MASSA tips om vad jag kan bloga om hr i bloggen! för liksom, det är ju roligare för mig att blogga om ni tycker det är kul att läsa :D? eller ? mjo. och sen så skulle de ju inte skada om ni slängde in kommentarer (a). hehe, jag har ju fått några nu på sista tiden och det tycker jag är jättekul! men jag skulle ju vilja ha mer! fast  inga anonyma då! de är ju inte lika skoj :(. oså, får ni ju inte glömma frågestunden! den är ju mega viktig :D! vill ha mermermer frågooooor! och ni får fråga vad som helst, men tänk på att jag inte svara på helknäppa frågor! nu ska jag titta på film och käka ben&jerry's! så jag säger godnatt med detta inlägget tror jag!
XOXO


» -----

kan du inte lägga ut en bild på din mage när du har magrutor så jag få se ?

snälla kan du inte göra det.!

2011-07-24 // 01:24:12

kan du inte lägga ut lite fler bilder tex på dej själv och andra också försås?

2011-07-24 // 01:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback