bloglovin?

asså jag har bloglovin, men det finns ju ingen såndär sak på bloggen :s? ngn söt som vet hur man sätter inte det har nämnligen glömt bort det! och jag vill ju inte bara ha såndär tråkig sak :p så om ngn vet, ta o och kommentera eller hör av er på msn! [email protected]


hihi taackk :D

2011-07-22 // 20:22:06

sv; ja jo, jag sitter dock i samma kris, känns som jag skriver om sammma skit om och om igen. Så försök kanske att gå in på ett "tema" asså något du tkr om och fokusera med det, som många gör så fokuserar de -mode-livet-musik-ritat-bilder osv osv det kanske funkar ;D (ska testa det nån gång i framtiden)

2011-07-22 // 22:13:48

du loggar in på din bloglovin, och sen klickar du på "konto" och när du har klickat in där står det "knappar och ikoner" och sedan klickar du där. och sen är det olika ikoner om hur du vill att din bloglovin knapp ska se ut. och under varje sån står det "skaffa den här ikonen!" och då klickar du där, och sen kommer det upp en ruta där det står: "skriv in en bloggadress eller ett sökord" och då skriver du naturligtvis in http://hannajohanssssons.blogg.se och då kommer din länk upp och då klickar du på den, och sen när du har gjort det så kommer det upp typ en makerings text eller vad man ska säga, du vet sådana saker som finns i stilmallen och kodmallen, och sen kopierar du den och sen går du in på din kodmall på bloggen och klistrar in vart du vill ha den.



hoppas du är förstår, annars kan jag fixa det åt dig. kram

2011-07-25 // 22:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback