30 januari

hejhej alla fina & fula läsare :)
nä, det finns ju inga fula ;o
aja , nu sitter jag hos morfar :)
kom nyss hit ;d
o igår hade jag ju födelsedagsfest.
och det jag fick skriver jag en lista om i slutet ;d
aja, det vart iaf bäst !
vi lagade tacos (y)
sen spelade vi kinect.
o sen anden i glaset ;d
o det vart lite läsigt för glaset åkte av spelplanen,
o på väg mot janna
sen skrev den moa ;o ?
o moa blev asrädd . stackarn :(
sen kollade vi på film, o  lite smått o gott ,
o när vi sov, så sov janna jag o jossan på en säng,
o debora sov själv i en säng ;o
(jag har dubbelsäng)
så vi låg där o tryckte ;o
jättesköönt !!!!!!!
aaja, sen åkte janna debora o jossan hem , men moa stannade ;d
och det är en oförglömlig dag ;d !
DET VAR VERKLIGEN BÄST !
vi spelade kinect.
sen gjorde vi vaniljbullar :')
vi skulle göra vaniljhjärtan, men hade inga hjärtanformer ;dd
haha , o dom blev asäckliga ;p
haha, sen gick vi t moa & gjorde lite grejer där ,
och nu sitter jag ju då hos morfar o tråkar sönder !
kan ingen underhålla mig  ?!
aja,.

puss på er som tar er tid att läsa denna onödiga blogg
om denna fula flickans liv (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback