25 januari

chingtjee :D
nu sitter jag hos mormor och morfar & äter godiiis (a)
tjock jag är ;o !
aja , skolan idag var ganska chill,
vi typ kollade på ngn film om asien ;p
o lite sånt skit :)
den näst sista lektionen vart det engelska,
och moa & jag hade typ kollat på olika filmer vi ville se
asså i skolan ;d för vi ska typ ha filmtajm,
och då skulle vi redovisa dom,
PÅ ENGELSKA ;o !
ahhahahha xp
sen blev de den filmen moa o jag ville se (y)
den hette typ ali ngt ;p
aja, sen sista lektionen var det tyst läsning,
då satt jag, moa, elin, alicea & amanda längst ner i klassrummet vid ett annat bord.
och jag tog camillas filt (a) o då kom moa o skulle tränga sig ner i stolen ;o !?
så vi satt där o trängdes ;o sen typ garvade vi asmke xp
men sen flyttade hon sig, o då satt amanda med sina fötter på mig ;o ?
o moa satt med sina mellan amandas ben xp
o amanda bara ''hanna, hon gräver in sig !''
hahahhaha , fatta vad jag garvade xp
sen typ i min bok vart det jätte snuskigt ;p
och sen ville typ alla killar höra ;d
så då fick jag köra lite högläsning för dom (y)
sen drog vi heeem :d
o nu ska jag snart dra mig ner mot oghallen för lite träning !
puss ;*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback