oooOooont !

ja, rubriken säger ju det mesta ?
sitter just nu hos mormor och morfar.
och jag har ont typ överallt ?!
för det första så har jag ont i min navelpiercing,
den är verkligen jätteöm, mär rädd att jag fått inflamation :/
men det hoppas vi inte på !
för det andra har jag ont i mitt öra, i det nytagna hål
det gör ont ibland & sen försvinner det :s
men jaja.
sen har jag ont i mitt slatte. som bara blir värre & värre !
så jag ska kanske åka t ngn läkare i växjö.
vilket inte gillas ! jag hatar verkligen läkare :s
usch !
mjo, så har jag ont i min rygg med, som jag haft i 5 månader.
och skolsköterskan säger att det inte är ngt.
typ att jag börjar bli förkyld ?
men det är ju förfan inte därför -.-
gaashh, blir så sur -.-
aja. nog med massa skitsnack, får mig bara att framstå som en egoist som tkr synd om sig själv'
dagen har flytit på bra,
mamma kom och väkte mig vid typ halv åtta,
för vi skulle sjunga för min älskade lillasyster som fyller 5 idag !
grattis till henne ;* !
efter det la jag mig i soffan och somnade om, sen har jag legat där i ca 4 timmar.
slappdag !
& så har jag hjälpt mamma med, så lite nytta har jag gjort !
och så ville amanda att jag skulle följa med henne till stan,
så då gjorde jag det.
sen stack vi till mormor.
då gosade jag ner mig i hennes säng och låg där och kollade på tv.
sen gick vi hem till oss och åt & fikade oså, sen följde jag med mormor & morfar hem då.
ska nämnligen sova hos dom inatt. <3
lite senare ska jag sätta mig med en filt framför brasan & titta på solsidan !
guttans !
aja, det vart lite om dagen och annat shit !
pusshejs till alla underbara som läser min blogg ;*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback