lite kort om dagen.

för det första, jag har haft en sjukt dålig dag idag.
så. det är därför jag kanske skriver lite ''dystert''
men alla har väl sina dåliga dagar ?
fast idag, har varit extremt.
dagen idag har varit fett CHILL.
vi gick bara till tio i två idag,
så efter skolan hämtade morfar mig,
sen åkte vi till ebba. och sen stack mormor & jag till stan
där hittade jag ett par byxor, en tunika, fast mormor ska lägga upp den,
tyckte inte den var så fin när den var lång.
och ett par svarta tygskor som jag ska köpa rosa snören till (h)
sen åkte vi till mormor & morfar och nu sitter jag här,
vi ska snart äta. lite senare blir det familjen annorlunda & spårlöst.
gillas stort !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback