svar på frågestunden del 2

vad gör du helst på en ledig dag?

på en ledig dag umgås jag helst med vänner, o pojkvän eller så bara slappar jag!
hur länge ha ditt längsta förhållande hållt?

lite längre än 9 månader, loong time ago..
din favorit outfit? vill gärna se bild :D




två favoritoutfit, ena med tights sen någon tunika till, o andra mjukisbyxor o en gosig kofta!
tycker du att du passa bättre i lockigt än i rakt eller tvärtom ?

nja, det är lite både och, nu när jag har kort hår är det finare med rakt men när jag hade långt ville jag nästan alltid ha det lockigt!
vilka är dina närmaste vänner?

mina närmsta vänner måste vara..
moa
ebba
rebecca
vad gör du på fritiden?

umgås med min pojkvän, spelar fotboll, sjunger spelar gitarr & dansar!
favoritlåt just nu?

Hot Chelle Rae – Tonight Tonight


sv: tack så hemsk mkt för hjälpen :D

2011-12-02 // 15:11:36

Du missar väl inte julkalendern i min blogg med fina priser!?

2011-12-02 // 17:54:45

du är bäst min fina <3

2011-12-03 // 01:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback