mina underbara syskon

DAG TVÅ - mina syskon

ni som läst min blogg ett tag, vet ju säkerligen att jag har tre syskon. alla tre är tjejer. har en storasyster & två småsystrar. vi har stunder då vi bråkar konstant, men även vi har väldigt bra stunder. men det viktigaste av allt är att jag älskar dom oavsett vad.

AMANDA. 16 år & riktigt kaxig är hon..hon kör sitt egna race hela tiden. ganska galen och helt tookigt kär! jag blir bara mer och mer lik henne för varje dag som går. fast, vi är bara lika i utseendet, inte så speciellt lika i beteendet. hon är såå mycket tuffare än mig..hon älskar att reta upp mig för jag blir så jävla förbannad..vi brukar tetas ibland, vilket är ganska roligt..för tillslut så börjar båda två skratta så vi gråter.

WILMA. 10 år & helt UNDERBAR! hon har vissa svårigheter, men hon är såååå duktig! ibland kan hon bli lite väl knasig..och ibland är hon bara otroligt rolig. hon är otroligt omtänksam & snäll. hon är som sagt, underbar!

ALMINA. den minsta i huset & POLISEN i huset. hon är otroligt envis. ganska lik mig i sättet..får hon inte som hon vill lägger hon sig ner på golvet och skriker och gråter tills hon tillslut får som hon vill. vissa dagar kan man inte annat än att bara sitta och skratta åt henne när hon gör sina heltokiga saker..liten prinsessa är hon. vissa dagar är hon bara..jäätte jobbig. men fortfarande är hon Mrs polis..hmm..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback