vem är nu gärstbloggaren..?




Jomen tja! 
Olivia the king of gätsbloggar'N, haha nedå! ;)
Men det är jag som kommer gästblogga här framöver, eller tills nästa måndag tror jag! Najs. :D

VEM ÄR DENNA FILLIDUTTEN DÅ? (tänker ni säkert..)
En 13årig tjej, bor i samma håla som hanna. Nybro, ligger typ vid kalmar som ligger i smålandet, lever livet här och drömmer om att bli fotograf en vacker dag. Driver själv en fotoblogg, som heter http://oliviasfotoblogg.blogg.se/ Den rullar på fintfint, så nu blir det att jag driver 4 bloggar under en veckas tid annars bara 3..;) hehe, men jag dansar streetdance i streetfame (med hanna..) sedan spelar jag fotboll & är med kompisar. Fotograferar gör jag med doris, nikon d3000. Om de är något är de väl bara att plinga till! 
Så ni kommer få se&höra mig resten av veckan, hoppas ni står ut!
pussar från olivia


Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig, kram.

2011-08-02 // 00:51:16

- have a nice day!

2011-08-02 // 01:45:38

va gärna med i dagens blogg!<3

2011-08-02 // 12:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback