vinnare av minicup i lindsdal 2011 !

har precis kommit hem från lindsdal och har varit där hela dagen därför den dåliga uppdateringen :). i lindsdal har vi spelat minicup som ni ser i rubriken och vi blev ju då CUPSEGRARE! så sjukt bra asså!
LIF - MIF 0-0
IFK - MIF 0-2
TORSÅS - MIF 0-3


rätt nöjd med min insatst faktiskt :) gjorde 4 av 5 mål och det är väl ändå ganska bra :D? känner på mig att det kommer gå superbra för oss i serien sen asså :)!! och iomed att jag gjorde så många mål fick jag hämta pockalen! wihoooooooo :D! känner mig lite smått stolt (a) för det är första cupen vi vinnar, jaaooo. så dåliga var vi på sjumanna ;). men vi kommer regera på 11manna asså :)! tillomed tränarna började gråta och då måste vi ju varit awesome :o ?! hehe, men nu ska jag inte skryta mer om världens bästa lag ;* så puss på er, slänger upp ngn fin bild sen :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback