varit i kalmar med mamma och almina

i rubriken ser ni anledningen till varför jag inte har bloggat ngt idag, har ju som sagt varit i kalmar hela dagen med mamma och almina :) vi köpte saker till deras rum och en tapet till mig ;) så nu har jag kommit hem för typ tio minuter sen och ska snart äta grillaaaaaat :D mummssiiiigt :) senare ikväll ska jag nog ut och gå med josse posse..om jag orkar det, får se..hände ju en del saker igår kväll...wilmer, gjorde slut..på SMS, men det var ändå bäst så..varför fattar ni inte, och ni kommer inte förstå heller. så vi skiter i det för vi är iallafall kompisar :D! men jag kommer ju alltid gilla han :/ aja, inte snacka om sånt nu. lär inte blogga mer ikväll, kanske ett inlägg ;) så vi får se :D pusshejs !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback