väligt känslosam dag i skolan..

rubriken säger allt. haft en jävligt jobbig dag i skolan. det går massa falska rykten om mig och hela klassen snackar skit om mig bakom ryggen..dom säger att dom inte gör det, men dom fattar inte att jag får reda på det iaf ? det hela började med ett bråk mellan mig och moa. och idag så vart det jävligt dålig stämning så camilla pratade med oss. riktigt skönt att få  prata ut med ngn som lyssnar. sen pratade jag även med moa då. och det vart då alla känslorna kom fram, och jag kunde inte hålla mig utan började såklart gråta..och då kändes det som att alla glodde på mig som att jag var en mes. men jag kan inte hjälpa deeeet. har varit sjukt jobbigt nu i tre veckor för vi varit ovänner..därför har jag varit sjukt depp. men nu ska jag inte skriva mer om det för nu ska jag käkaaaaaa. sen ska vi åka till oliver för han har dopdag, ska även hämta gitarren dåå (y), måste köpa ny sträng också för en har gått av (a) hehe, men bloggar kanske senare om jag har lust och ork. pusss / hanna


Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2011-11-16 // 14:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback