TIDSFÖRDRIV ? JAAAAAAO

Du heter: Moa
Smeknamn: moa, hehe?
Beroende av: dans och vänner.
Brukar du skratta för dig själv: haha, aa.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "är du i sporthallen än ?"
Var bor du: nybro.
Trivs du där: ja,
Sprit, cider, vin eller öl: cider.
Brukar du bli för full: - absolut, fast nej.
Är du allergisk mot något: ja, svamp och syskonen (förrutom Love.)
Hur svarar du i mobilen: "aa?"
Antal timmar sömn inatt: 7 typ.
Brukar du komma i tid:B ibland.
När mår du bra: när jag är med de bästa.
När blev du fotad senast: idah.
Vanligaste färg på dina kläder: svart och vitt.
Vad tycker du om fötter: uhh..
Vad saknar du: en person som jag älskar..
Favorit dryck på morgonen: juice, tror jag. isåfall äppel.
När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag är trött.
Är du blyg: aa...(n)
Sysslar du med någon idrott: dans (L)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nä.
Har du spytt offentligt: När jag var liten kanske..
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: gå in i deras omklänninsgsrum (D
Är du nöjd med ditt liv: javene..
Är du bortskämd: NEJ!
Vad gör du i morgon: skola..
Vad längtar du till: SOMMARLOVET!
Har du bra vänner och äkta vänskap: Jadå!
Vad använder du för schampo: vet ej vad det heter
Hur gammal är du: 13 i sommar (a)
Tycker du om någon just nu: Ja...
Gröna eller röda äpplen: Gröna
Gillar du golf: NÄ
Vilken tid gick du upp idag: halv 8.
Har du sovit i din egen säng inatt: aa
Har du strumpor på dig nu: ah
Är det okej att gråta: varför inte?
När grät du senast: Det var nog igår..
Bär du glasögon eller linser: nupp
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: hhaha, nä?
Har du piercing: Yes, öronen.
Vill du gifta dig: Aadå
Vill du ha barn: Jadå
Solar du ofta: händer väll.
Är du musikalisk: jag sjunger, och spelar snart i band (y)
Vad dricker du helst när du är törstig: blå läsk.
Vilken är din favoritglass: bananasplitt!
Tror du på ett liv efter döden? aa
Tycker du om sushi? vetej?
Vad äter du helst när du ser på film: godis.
Har du tandläkarskräck? Aao
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kväll tror jag.
Vilken ögonfärg har du: gröööööön
Har du någon gång gråtit dig till sömns: aa
Biter du på naglarna: haha, jaa..(n)
Röker du: nä, blää...
Du heter: hanna
Smeknamn : hanna & nasse (a)
Beroende av: fotbollen, dans, och mina vänner
Brukar du skratta för dig själv: höh, ibland (a)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: ''påväg hem från norrköping ;)<3 dd ?<3''
Var bor du: NYBRO (L)
Trivs du där: oja :D
Sprit, cider, vin eller öl: cider ;)
Brukar du bli för full: - nej ;d
Är du allergisk mot något: yeeees,
Hur svarar du i mobilen: ''aa, det är hanna''
Antal timmar sömn inatt: inte många iaf.
Brukar du komma i tid: alltiid :D!
När mår du bra: när jag är med mina underbara vänner !
När blev du fotad senast: vet inte ;d
Vanligaste färg på dina kläder: svart och vitt :p
Vad tycker du om fötter: hatar fötter :o
Vad saknar du: ÄLSKLING! och josseposse<3
Favorit dryck på morgonen: mjölk (L)
När brukar du oftast gå och lägga dig: när jag känner för det :D
Är du blyg: höh, beror på vad det gäller. men oftast (a)
Sysslar du med någon idrott: fotboll & dans ;d
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja. vet inte
Har du spytt offentligt: näää :D
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: allt en tjej inte kan göra
Är du nöjd med ditt liv: hyfsat..
Är du bortskämd: nej :o
Vad gör du i morgon: skolan -.-
Vad längtar du till: sommarloveeeeet :D!
Har du bra vänner och äkta vänskap: ja, dom flesta iaf!
Vad använder du för schampo: wella pro series (H)
Hur gammal är du: 13 ;d
Tycker du om någon just nu: jag tycker om alla mina vänner :D?
Gröna eller röda äpplen: gröna :D
Gillar du golf: nej ;p
Vilken tid gick du upp idag: runt åtta ngn gång ;d
Har du sovit i din egen säng inatt: yees
Har du strumpor på dig nu: nej :p
Är det okej att gråta: ja ?
När grät du senast: idag.
Bär du glasögon eller linser: nej ;)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej.
Har du piercing: jupp. i öronen (h) hade i naveln :(
Vill du gifta dig: vet inte
Vill du ha barn: vet inte
Solar du ofta: inte jätte ofta :p
Är du musikalisk: jag sjunger. men inte specielt bra (a)
Vad dricker du helst när du är törstig: mjölk ;d
Vilken är din favoritglass: äkta gammaldags vaniljglass (L)
Tror du på ett liv efter döden? ja. men inte så att man återföds
Tycker du om sushi? nej ;) bara riset (a)
Vad äter du helst när du ser på film: popcorn :)
Har du tandläkarskräck? ja :(
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kväll ofc :D
Vilken ögonfärg har du: grön -.-
Har du någon gång gråtit dig till sömns: oja.
Biter du på naglarna: ja (a)
Röker du: nej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback