sitter hos nicole och webbar med igor (h)

HEJJJJ :D!!! sitter just nu hos nicole som jag har spenderat hela dagen med :)! NICE :D!! heh, solade innan idag och nu ser jag resultatet :D! har faktiskt blivit brun om mina armar men i ansiktet är jag bara röd (n) blir alltid röd när jag solar :( inte kul :(, aja vi har varit på stan typ hela dagen. träffade kajsa, cassie, artur, albin & igor :), och vi typ var vid willys gungan, sen stack vi till linneasjön och igor skulle bada men han vågade inte (n) fegis :D!!! haha, sen åkte jag och niccan o hämtade mina kläder sen stack vi till henne och jag ska sova här :) sjukt nice :D och vi har bestämt oss för att vara vakna hela natten :D nice ;)? haha, skriver nice hela tiden (n) hahahhaha xd men nu ska vi fortsätta webba med igor :) hahah, så puss på er ! / hanna




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback