omprov nästa ?

hade religionsprov idag i skolan & jag om är så himla smart glömde papperna i skolan.. yeeees, fun. så när jag fick provet vart det ju assvårt ?! och vår lärare sa att det skulle vara lätt. och jag svarade på fyra av sju stycken frågor , men sen vart det typ att man skulle skriva islams grundare, kristendomens grundare och typ hinduism typ ? och jag skrev ju då inte på kristendom :o!?!? för jag visste inte om det vart jesus eller gud ? heheh, jag vet jag är dum i huvudet. sen skrev jag inte heliga skriften på typ islam ? och det var också att man skulle skriva så som det var med grundaren, och jag känner på mig att det kommer stå OMPROV på mitt papper. men vi kan ju alltid hålla tummarna på att det inte gör det ? hehe aja detta vart ett rätt onödigt inlägg ? hahahahahah :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback