jag älskar dig..men jag är tydligen inte tillräckligt bra för dig.

I'd catch a grenade for ya
Throw my hand on a blade for ya
I'd jump in front of a train for ya
You know I'd do anything for ya

I would go through all this pain
Take a bullet straight through my brain
Yes, I would die for you, baby
~And I will do the same..~

Det var vår låt, som du alltid sjöng när vi cyklade hem och jag satt bakom dig på pakethållaren och höll om dig..när du hade kommit till ''Yes, I would die for you, baby, så sjöng jag ''And I will do the same'', det kommer jag aldrig mer få uppleva, jag kommer heller aldrig få komma gåendes vid mc där du står och väntar på mig med cykeln och frågar ''vill du ha skjuts?'' och jag svarar ''nej, jag vågar inte åka med dig'' och så skrattar vi..jag kommer aldrig mer få ligga bredvid dig i din säng och mysa, jag kommer aldrig mer få känna dina varma kramar, jag kommer aldrig mer få kyssa dina mjuka läppar..jag kommer aldrig mer få kalla dig för älskling.. jag kommer aldrig mer få bli sådär arg på dig, och efter fem minuter kommer du och ge mig en stor varm kram, en puss och säger ''jag älskar dig'' jag kommer aldrig mer få gå med dig ute när du håller om mig och pillar i mitt hår, jag kommer aldrig mer få leka med dina snea lillfingrar, jag kommer aldrig mer få hålla din hand..men en sak som är säker som jag alltid kommer göra, det är att jag kommer alltid tycka om dig..för du är speciell, du är inte som alla andra killar, du förstår mig som ingen annan gör..när jag hör din röst, så blir jag alldeles glad, och när jag är nära dig, så blir jag helt varm inuti, jag kan sitta och titta på bilder på dig hela dagarna för du är så sjukt fin. jag kan sitta och läsa våra gamla konversationer på mobilen, när det var du och jag..och blir så himla glad, men ändå väldigt ledsen. du är helt underbar wilmer, du är så sjukt fin, du är världens bästa och jag har varit en grymt dålig flickvän..men vill du inte ens ge det en chans så får jag väl bara gilla läget. men jag vill ju inte att det ska vara över .. vad hände med vårat ''föralltid'' som vi lovade varandra. vi lovade att detta inte skulle få hända vad som..men ändå så händer det.. 

2011-03-04 - 2011-04-26 tiden då jag var som lyckligast.. en månad 20 dagar med dig blev det, jag hade hoppats på mer..men tyvärr.

du får mig känna mig speciell, ingen har någonsin lyckats med det..
livet känns så jävla meningslöst utan dig..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback