INGEN UPPDATERING

hejsan, när jag satt här i sängen med datorn i knät så gick jag in på bloglovin, och då kom jag på att justefan, jag har ju inte bloggat idag..smart tjej där :D hehe, men det är faktiskt så att jag har inte haft tid :), för dagen började med att direkt när jag vaknade klädde jag på mig, gick ner till morfar med zigge, hämtade chiquita där och så fick dom leka av sig lite. sen stack jag hem och lämnade zigge och gick till linnea, vi åkte till stan och var där med max, vi träffade även http://idagratte.blogg.se :) vi pratade med dom en stund, sen stack linnea och jag hem till mig, när pappa kom hem åkte vi till nonnes och skulle fixa min gitarr, men det visade sig att det skulle kosta lika mycket som att köpa en ny, och tro ni inte jag fick en ny eller :D!?!?!?! TYP HAPPYYYYYYYYY :D! ibland bara älskar jag min pappa! och min förra var en aukustiskt nylonsträngad, och den ny är stålsträngad! AWESOME :D så jag har suttit och spelat på den hela kvällen..har spelat grenade om och om igen..varför kan ni nog kanske förstå ? men kunde inte fortsätta för tårarna bara forsade ner för kinderna.. men det ska vi inte prata mer om! så nu vet ni iallafall lite om vad jag har gjort idag. så puss på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback