ingen bloggning idag heller

tjenaa. har inte blivit någon bloggning idag heller för att jag har varit med min kära bästavän linneaa! har varit en sjukt härlig och mysig dag men samtidigt en förjävlig dag..har haft en jävla massa flashbacks och fått sånna sammanbrott så jag började gråta..men sen gick vi till åkrahäll och träffade andra som fick mig på bättre tankar, men sen åkte typ alla och så var det jag linnea och en annan kvar, och dom stod och myste en massa..då brast det ju...sen åkta linnea och jag till henne och vi satt i soffan och bara pratade..sjukt härligt, sen såg jag mc från hennes fönster..och då började jag gråta, och jag kollade i skolkatalogen..och jo jag började gråta då med. men tur så har jag denna underbara flicka! har varit så jävla gutt och bara prata ut, även om man börjar gråta shit the same liksom! aja, blir ingen bloggning imorgon, spelar match vid 11 ska samlas kvart i nio -.- borta mot tingsryd (n) och jag har absolut ingen lust att spela..sen efter det drar jag till linnea och sen vidare till stan, får väl se om vi träffar några där, sen blir det bara hem till linnea och mysa sönder den tjejen! och så ska vi äta god mat, mummsssss! men puss på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback