fotat mina supersöta kusiner !

dålig uppdatering idag pga att ja de som står i rubriken (y), och sen så har jag tränat också, jävligt gött med träning idag assåå..annars har dagen varit ganska chill, hade ju lennie idag så :p och jag var så snäll så på bilden gjorde jag ett jättefint ''glad påsk kort'' till dona :') för han blev så ledsen för jag inte gjorde ett till han först :( hahah :D och på elevens val hade vi brännboll, höhö. vart med dom bästa men ändå förlorade vi :( men vi var bästa iaf :D bara det att vissa är så sjukt dåliga förlorare och några FÖR bra vinnare..så då blev det ju lite tjabb -.- men aja, boyys liksooom :D nu har jag inget mer och blogga oooooom :D slänger upp bilderna på ottilia & oliver nu med ;)
ottilia ♥
oliver ♥
älskar bilden ;*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback