disco med josse om en halvtimmeeeee (y)

tjena hallå hej :D! är på väldigt bra humör idag! niceeeeeeee :) har inte varit det på typ tre veckor (n). dagen idag har varit chill, gjorde inte allt för mycket i skolan ;)(y) efter skolan åkta vi till madde och där åt vi oså, och jag fick ju då den efterlängtade gitarreeeeeeeeen :D fast två strängar saknas :(, så ska åka till nonnes och fixa det ngn dag (y), om en halvtimme kommer josse och hämtar mig så åker vi till hanemåla på disco :)(y) hoppas det blir lite kul iaf :D! får se om vi stannar hela tiden. annars kan ju ngn social träffa oss ;)? men nu ska jag ta och fixa mig lite, har inte gjort det för jag orkar inte det :p, så puss på er / hannaaa
slänger upp en bild, händer ju inte allt för ofta ?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback