dålig uppdatering

höh, ja förlåt för liite dålig uppdatering (a)

bloggade inte igår för efter skolan stack jag direkt till stan och träffade underbara STREETFAME :)! och vi gick ner till stan och fikade innan träningen ;)(y) niiice, och vi hördes typ över hela cafet (a) höhö :) men det är för att vi har så sjukt bra humor :D! efter dansen stack vi till sportringen och skulle prova en mysdress som vi ska dansa i (y) sen visade vi upp en dans på ett disco, gick väl sådär :/ efter vi gjort det så cyklade jag moa & debora hem ;) och då ringde hennes pappa och sa att moa hade fått en lillebror :) ! så sjukt glad för den tjejens skull ;* haha :D sen åkte vi till moa och åt lite oså, sen hämtade jag och debora våra saker sen sov hon jag & hilda hos henne ;) sjukt nice vart det :) sen idag spelade vi match mot kalmar södra, 0-0 blev det :) i slutet av matchen steg jag snett sen var det en som klev på foten så jag kunde inte spela -.- så får se hur det blir sen kan nämnligen inte gå på foten..men krykor tänkter jag fan inte haaaa :o!! haha :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback