chill söndag med dansuppvisning.

än så länge så har dagen varit helchill (y), fick gå upp rätt tidigt för jag skulle ha dansuppvisning. gick jättebra (y) inga tabbar tror jag inte iaf ;), bara jag själv som gjorde fel på solot men då improviserade jag istället , och det går alltid lika bra :D! senare ikväll så ska jag dra ner till mejan för att träffa STREETFAME. awesome eller awesome ?! bäst är vi ;* nu sitter jag här hemma och dunkar musik så snart blir väl alla som är här galna (a) , världens bästa mamma fyller ju år idag så vi firar henne :) 
min älskade mamma. ♥
tittar även efter tapeter för jag ska tapetsera om mitt rum ;) hittade en asnice (y) en randig med grönt vitt och svart typ ;) men jag hittar inte vart man kan köpa den -.- helt lustigt är det :s, så får ta med min kära pappa och åka o kolla ngn dag ;) höhö.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback