awesome dag :) !

yes , rubriken säger i stort sett det mesta (y)

skolan vart chill som vanligt (y) går bara till tio i två på måndagar ;)(y) efter skolan åkte moa och jag hem till mig och hämtade min kamera, sen åkte vi till moa ;) när vi kom dit satt vi vid datorn, datanördar vi är..iknow ;) efter det stack vi till fotokursen (y) det var awesome ;), och när fotokursen var slut kom hilda, victor & jonathan dit ;) så stack vi till hilda, och gjorde inte alls mke :p sen gick moa hem :( och så gick hilda, jag, dona & victor till västerängskolan och träffade agnes ;) och vi spelade fotboll och annat :p hehe, hade iaf skitkul :D! skrattade nästan så man kissade ner sig...tänk om jag hade gjort det :o ?!?!?!?!?!!?!?!? HAHA :D nej nu har jag trötthumor..så nu ska jag snart slänga mig i soffan och kolla på BIG BROTHER, big loooove :D (L)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback