sorryyyyyy .

hejsan,
javet att jag inte har bloggat på typ sex dagar.
men jag har haft fullt upp.
menmen,
idag var skolan FETT chill
det började med matte,
då skulle moa och jag göra ngn övning,
sen vare no , oh då har vi typ grupper
som gör någon sånhär klimatsak i afrika.
i min grupp är vi ,jag, hilda, samuel , oscar, amanda & elin.
vi har ÖKEN. jätte kuuuuuuuuuuuul !
aja , sen var det rast.
sen no , sen mat, sen slut !
vid 20 i 12 ,
chiiiiiiiiiiill !
för vi ska ha honduras sak,
man ska typ jobba elr ngt,
ah det är sjukt tråkigt,
men bättre än skolan.
men jag pallar it göra ngt,
plus att jag typ redan har gjort det iaf,
aja,  sen nu väntar jag på att debora ska höra av sig.
sen så ska vi nog me elin t hästen.
detta gillas !
så ska jag ta kort på hon,
och debora med.

puss på er .



dystert inlägg jag vet !
men det är jobbigt att skriva :)
hela tiden -.- ,



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback