bäst ! (L)

hejsan :)
tänkte att jag skulle börja blogga igen :D
it för att det kommer hända så ofta (a)
men jag ska åtminstone försöka blogga varje dag :)


nu tänkte jag berätta om helgen :) .

fredag
: skolan var helt okej,
efter skolan så messade jag me silke ;)
sen kom hon t mig och vi åkte t hanemålas disco :)
oh det var jätte kul :) ,
hhahahaha :D ,
sen åkte jag till min moster ,
vid typ halv elva xd ,
för dom skulle t puben så ja skulle passa oliver :) (L)

lördag : oliver väkte mig vid typ nio :o ,
då kollade vi på tv,
sen gick vi oh matade fåglarna (A)
haha, oh dom stod i en ring runt min moste xd ,
haha , skitkul ! (y)
sen gick vi hem oh jag fixade mig lite oså :D ,
vid tio i fem kom jossan oh hämtade mej :D
men självklart hade hon glömt moas och deboras paket :o ,
så vi fick hämta dom
sen åkte vi till moa ,
och hon oh debora öppnade paketen :)
dom blev nog jättenöjda xd ?
sen åkte vi till moas mormor,
då åt vi sen badade vi tunna (y)
sen körde några anden i glaset oh vi kollade
på twilight oh hade de sjukt bäst :D
haha , sen ringde hugo mig :D
så pratade jag me han :)
hahaha , sen somnade han med telefonen på xd
stackarn :( 
hahahhahaa :D
sen somnade vi runt fem halv sex :)

söndag : jag blev väckt av janna oh debora :o
för dom spelade musik i mitt öra :o ,
oh då hade alla andra gått ner oh börjat äta (A)
men jag orkade it gå upp xd
men sen fick jag gå upp iaf :( ,
när vi hade ätit bytta vi om oså .
sen körde vi snurra flaskan xd ,
sen åkte vi hem ;( .
oh alla satt utanför moas hus oh väntade på att föräldrarna
skulle hämta en, för man orkade liksom it gå :o ,
så jävla trött är jag ;o
hahahhaa .
sen ska janna oh jag på hockey :) ,
antagligen sitter vi väl där oh sover xd .
hahahha :)


men tack tjejer för att ni har gjort helgen till den bästa ! :)
älskar er (L)

bloggar senare ikv, om jag orkar ! :D

puss ;*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback