30 oktober

tjuuuuue :D

chill dag idag (hh)
typ vaknade vid tio oh då fick jag stressa som fan :o ,
för vi skulle t kalmar vid 11 ;d
oh vi skulle fixa pass.
jag ser helt miffad ut -.-
oh nyvaken (n)
inte braaaaaaaa :o
aja , när vi hade fixat pass stack vi t modehuset,
pappa köpte ett par byxor t mig :')
sen åkte pappa , wilma och almina hem.
och janna o jag kollade i typ alla affärer xd
haha , oh sen hittade ja en tröja på gina ;dd
sen gick vi t city gross,
sen körde madde oss t baronen,
där köpte jag ett par typ turkosa öronhängen ;D
loooooooooooooove (L)
sen tog vi bussen hem
oh framför oss satt det några jättelustiga :s ? ,
dom hade typ blivit målade xD ?
oh juste ,
när janna och jag åt på mc,
kom det in en tjej som var helt blodig (trodde vi)
aja , oh vi var ju såklart nyfikna xd ,
så janna skulle gå på toa , aja , låtsas iaf xd
så hon glodde på hon den dära
oh sen hade hon också visst bara blivit målad :o ?
aja , sen när vi kom hem gick vi t mig ,
eller aja vi kom typ halvvägs för hennes pappa kom
och hon skulle hem,
sen kom josseposse t mig :D
oh vi har tagit bilder oså ,
men nu typ sover hon nästan :o ? ,
iiiiiiinte kul asså JOSSAN :O ?
tråkiga fan -.-

aja puss ;*



bjuder på en liten bild också :D


hhaha, jag sover inte alls ;o dumhuve!<33333333333

2010-10-30 // 23:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback