14 oktober (:

hejsan :)
idag var skolan fett chill ;)
även om vi gick t halv fyra xd
aja , iaf , på matten gjorde vi typ inget ,
räknade tio minuter xd ?.
haha oh på no´n så vare typ som ngr frågor om vatten :s ?
haha , som hela klassen skulle fråga på,
oh sen vare bara slappt xd ,
oh på elevens val spelade vi fotboll (yy) ,
aja , efter skolan åkte jag t morfar :)
för han skulle fixa bakdäcket på min cykel ;)
så då fick jag ett helt nytt däck (yyy)
haha :D ,
sen ringde jag t mamma oh frågade om vi kunde köpa nya skor t mig ;d
då sa hon att jag skulle komma hem så vi  kunde göra de ;)
oh när jag kommer hem säger hon att jag ska kolla i hallen :) ,
oh då ligger det en lapp där det står ''kolla under en säng här uppe''
haha , så jag kollade oh där var en till lapp ;d
då skulle jag kolla i ett skåp i köket :D,
oh då satt det en lapp på en SKO xd ?.
haha , oh jag är ju trööög då (aa)
så ja fattade it att det var min , xd
sen vare en sko t me en lapp på xd ,
sen en t , oh sist en till xd ,
oh på en lappen stod det '' nu har du nog hittat ngt , varsågod , puss och kram''
oh ja ba '' aha, nu fattar jag xd''
hahaha , xd
sen ha ja typ bara suttit här oh glott på tv xd.
aja , pussssss ;*


vad fick du då ? :d

2010-10-14 // 21:45:11

men du är ju lite trög ju :D<3333333333

2010-10-14 // 21:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback