12 oktobeeeeeeer :)

hellu :) ,
idag var skolan helt okej :) ,
började med no (n)
sen matteeeeeeee (nnnnnnnnnn)
sen rast (yyy)
haha :) ,
sen hade vi skolans val :) ,
häähä , oh de var askul xd .
för vi skulle typ vara i grupper ;)
oh då blev jag med wiilma oh amel ;)
oh vi var längst bort i korridoren xd
oh då var örsjöskolan asså 6an där xd
så dom kollade på oss , dom tyckte nog iv var jätte duktiga :) ?
hahaha (a)
sen var det svenska ;))
sen mat ;)
de skulle vara typ ris oh ost och skinksallad . blööö.
men dom hade bakad potatis också (yy)
sen var de rast , då spelade vi fotboll (yy)
sen var det no igen -.-
oh sen rast xd
sen engelska oh sen sv ;)
hahah :) ,
efterskolan så åkte jag hem xd , lustigt ? :)
hhahaha ,  oh sen ikv blire träning (yy)
guttans :) ,

pussssssssssss ;**


bild på mina tjejor ;**


juste tävlingen börjar på måndag :) , 
            |
               |
               |
               v


» josse

snygg jag va då?

älskar er ;*<333333333

2010-10-12 // 16:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback